18.9.2014

Kävelyllä kersan kanssa

Alkusyksyn ilmat on olleet upeita viime päivinä, eikä tänään ollut poikkeus. Aurinko paistaa mutta ei paahda, on riittävän kuivaa muttei nuutunutta, eikä öttiäisiä ole juurikaan. Päätin siis lähteä nauttimaan kauniista säästä luontokävelylle kakrun kanssa. Tässä fiiliksiä.


I: Pissattaa. Saanko pissata noiden aidalle?
T: Et saa. Pissaa tonne puskaan.
I: Hö. Ei mulla sit enää oo hätä. Sä oot tylsä.

...

I: MIKÄ TOI ON!?! AARRE! MÄ HALUUN SEN!
T: Se on lehmuksen lehti.
I: Se on ihan *speshul* lehti. Mä haluun sen.
T: Ota sitten, senkin hölmö.
I: Ai se oliki vaan vanha tyhmä lehti. Emmä sitä haluu.

...

I: Jos me kisattais, ni mä voittaisin.
T: Niin, mä tiedän sen. Siks me ei kisatakaan.
I: Mä kisaan sun kanssa. Kato miten nopeesti mä ryntään!
T: Käsi irtoo. Älä rynni. Tuus tähän. Rakki.
I: Mä oisin voittanu sut.
T: Niin, mutta mä voitan sut henkisesti. Koska sinähän PYSYT siinä vierellä.
I: Sä oot niin tylsä. Mä oisin voittanu sut.


...

I: Tuolla alhaalla lorisee.
T: Se on puro. Tai tollanen kaupunkipuro.
I: Siellä on varmaan kaloja.
T: Tuskin sentään.
I: Mä jään silti kattomaan.
T: Aha. No eiköhän se riittäny. Mennään!
I: Mut mä näin hauen.
T: Siellä mitään haukia oo, ei oo mitään kaloja ylipäänsä.
I: No sit se oli rapu. Mä jään kattomaan.



...

I: Pissattaa taas.
T: Oot pissannu jo parikyt kertaa puolen tunnin aikana.
I: Pissattaa silti.
T: Eikä pissata.
I: *lirist*

...

I: Tässä on käyny joku tyttö.
T: Vai niin. Mennään!
I: ....... Tässä on käyny joku tyttö.
T: Niin. Mennään!
I: ............... Tässä on käyny joku tyttö.
T: Mennään!


...

I: Mä haluun leikkipuistoon.
T: Se on koirapuisto, ja sä haluut sinne niin paljon ettei me tasan mennä sinne.
I: Mä haluuuuuun! Piip! Tosi tosi paljon! Vinku! Sä et tiiä miten paljon mä haluun sinne! Mennään nyt! Ääääää!!

...

I: Ou mai gaad, TUOLLA ON TIPUJA!
T: Ne on sorsia. Rauhotuhan nyt.
I: Mä en näe tästä kunnolla! Mä haluun nähä kunnolla! Mä haluun! Haluun! HALUUN!

 

...

I: Jumantsuikka, tuolla on Nastja! Mun lempparein tyttökaveri!
T: Ei se oo. Nastja ei paina ees viittä kiloa, toi painaa kymmenen kiloa. Toi EI ole Nastja.
I: Kyllä mä nyt tunnistan mun pimun, hei haloo! Mä meen moikkaa sitä.
T: Et muuten mene, koska se ei ole Nastja.
I: Tyhmä, tietysti se on Nastja. Kaikki mopsit on Nastja.
T: Varmana et mene. Let's go. Ja pysyt siinä.
I: Sä oot niin julma. Sä et haluu et mulla on mitään sosiaalisia suhteita. Sä oot vaan kateellinen ku Nastja tykkää musta mut ei susta.
T: No, itse asiassa...
I: Älämölöälämölö, en kuuntele sua. Lällällällällää! (nousee takajaloilleen haikailemaan ei-Nastjan perään)

...

T: Kas niin, päästiinpäs kotiin.
I: Mulla on jano. Mä join jo kupin tyhjäksi. Anna lisää.
T: No laitetaan lisää. Oltiinhan me aika pitkään ja sun piti kauheesti rauhottua joka välissä.
(20 min myöhemmin)
I: Pissattaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti